مادرانه

ساخت وبلاگ

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 19

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 19

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,19, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:45

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,قورباغه,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:30

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند. 

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,آلمان,یا,تحصیل,در,فنلاند؟,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:23

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:21

آشنايي با نرده طرح دار بالکن

شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اينکه تصور مي شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از انواع نرده بالکن به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد کنيد.

انواع نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد از انواع نرده طرح دار بالکن براي اين کار استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که نرده طرح دار بالکن هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از نرده طرح دار بالکن به شما چه کمکي خواهد کرد. اين نرده ها در واقع در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد اما بايد بدانيد که نکته مهم اين است که اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالکن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالکن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه که بايد بدانيد اين است که در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد.

نرده طرح دار بالکن به شکل نيزه

يکي از انواع حفاظ هايي که ميتوانيد به عنوان نرده طرح دار بالکن از آن استفاده کنيد انواعي است که مانند يک نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها در عين حال اينکه به شما يک نماي زيبا خواهند داد به شما اين امکان را مي دهند که کار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه که بايد را داشته باشيد. دقت کنيد که نه تنها براي خانه، بلکه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که شايد مهمترين بخش در انتخاب يک خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس نرده طرح دار بالکن از اهميت بسياري برخوردار است.

نرده طرح دار بالکن فلزي

شما ميتوانيد انواعي از نرده طرح دار بالکن را استفاده کنيد که در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد به شما کمک خواهند کرد که رنج گسترده اي از انتخاب هاي مناسب داشته باشيد. اين کار در عين اينکه براي شما سودآور خواهد بود يک نوع سرمايه گذاري روي امنيت خواهد بود و شما ميتوانيد هر آنچه که بايد را توسط آن ها برآورده کنيد.

دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها مورد استفاده هستند که شما ميتوانيد آن ها را با استفاده از جنس هاي مختلف در دست داشته باشيد. همانطور که ميدانيد اين نوع حفاظ ها در جنس آهني و يا فولادي يکي از بهترين انواع حفاظ ها خواهند بود و به شما کمک مي کنند که امنيت را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد.

بهترين کاري که در زمينه انتخاب نرده طرح دار بالکن ميتوانيد آن را انجام دهيد اين است که از يک فرد متخصص در اين زمينه کمک بگيريد. اين افراد تمامي زواياي ساختمان شما را مورد بررسي قرار مي دهند و در نهايت شما قادر خواهيد بود که با استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز و تمامي آنچه که بايد در اين زمينه امنيت ساختمان خود را برقرار کنيد.

نرده طرح دار بالکن فرفورژه

يکي از انواع نرده هايي که امروزه حتي به عنوان نرده ديوار هم مورد استفاده قرار مي گيرد نرده طرح دار بالکن فرفورژه است. شما ميتوانيد از انواع مختلفي از اين نرده طرح دار بالکن استفاده کنيد البته اين نوع نرده ها ميتوانند با توجه به آنچه که شما ميخواهيد متفاوت باشند. بعضا براي شما هم پيش آمده است که ساختمان هايي را ديده ايد که مي تواند به شما الهاماتي در زمينه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشيد که اين کار در واقع براي شما به عنوان يک فرد مبتدي در اين زمينه آسان نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافي را در اين زمينه نداشته باشيد دچار مشکلات خواهيد شد.

بهتر است که بيش از هرچيز منطقه خود را مشخص کنيد. برخي از مناطق هستند که در ان ها امنيت تا حد بسيار زيادي تامين مي شود و به همين دليل هم ديگر مهم نيست که شما بخواهيد از اين نرده طرح دار بالکن به چه منظوري استفاده کنيد و ميتوانيد زيبايي را بيشتر مد نظر داشته باشيد. از سوي ديگر اما اينکه شما بخواهيد اين نوع نرده طرح دار بالکن را براي انواع بخش هايي که امنيت در آنها وجود ندارد استفاده کنيد، بيشتر نيازمند اين است که شما تمامي نکات مربوط به امنيت را مورد بررسي قرار دهيد و بدانيد که اين کار به شما کمک خواهد کرد که تمامي آنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

خريد نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد کار خريد تراس و بالکن را از يک متخصص در اين زمينه انجام دهيد. افراد بسيار زيادي هستند که به شما اين اجازه را مي دهند که کار خريد خود را به آساني انجام دهيد. اين افراد در واقع تمامي راهنمايي هاي لازم را به شما در اين زمينه خواهند داشت و به شما اجازه مي دهند تا آنچه که بايد را در مورد خريد نرده طرح دار بالکن بدانيد.

اين کار شايد در ابتدا در نظر شما بي معني باشد و شما بتوانيد کار خود را بدون کمک يک متخصص هم انجام دهيد. در نهايت اما به اين نتيجه خواهيد رسيد که اين نکات به شما کمک مي کند که يک انتخاب مناسب تر داشته باشيد. امروزه با توجه به اينکه افراد مختلفي اقدام به خريد و فروش و بعضا نصب اينگونه نرده ها مي کنند، اينکه شما بتوانيد کار خود را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد به شما کمک مي کند که امنيت را بيشتر ايجاد کنيد. نبايد به همه افراد در اين زمينه اعتماد کنيد چرا که ممکن است اعتماد شما مشکل ساز شود و شما دچار مشکلات در اين زمينه شويد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ پنجره ساختمانو انوع نرده حفاظ پنجره متحرک با کارشناسان حفاظ نرده در تماس باشيد.

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,نرده,طرح,دار,بالکن, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:36

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 137 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:26

آموزش مرحله به مرحله توليد کيف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

اين کيفو مي تونين با پلاستيک ضخيم يا فوتر و يا چرم بسازين

روسرياي قديمي هم براي ساخت اين کيف به کار ميان!

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف? )

sl41_k2.jpg

يه دايره به قطر دلخواه (که در اينجا 100 سانت است) از فوتر يا چرم و يا پلاستيک ضخيم ببرين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دايره برين تو و با دستگاه پانچ يا هويه 10 سوراخ بزنين

روسري رو از سوراخا رد کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسري رو بکشين تا لبه کيف جمع بشه و يه پاپيون جلوي کيف بزنين

از دسته کيفاي قديمي که کنار گذاشتينشون براي اين کيف استفاده کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کيفاي قديميو انداختين دور و دسته هاشو نگه نداشتين

مجبورين براي کيفتون از جنس خودش دسته درست کنين

با ديگر مطالب توليدي کيف همراه باشيد

 

 

 

 

 

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : آموزش,مرحله,به,مرحله,تولید,کیف,ساده,بدون,دوخت,و,چسبوندن, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 354 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:54

معرفي کتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسي، محقق پيشرو و دانشمند، در اين اثر خود از راهکارهاي علمي رسيدن به موفقيت پرده برمي‌دارد.

بسيار پيش مي‌آيد که به پايان رساندن يک کار بزرگ و يا دستيابي به چيزي، به موفقيت ختم نشود؛ کاري که به ما محول شده بود را به پايان رسانديم اما ترفيع نگرفتيم، سخت کار کرديم اما توجهي که لايقش بوديم را دريافت نکرديم و يا ايده‌اي به ذهنمان رسيد و با ديگران درميان گذاشتيم اما هيچ جا از ما نامي آورده نشد. هميشه در گوشمان خوانده‌اند که استعداد و سخت‌کوشي کليد پيشي گرفتن از ديگران است؛ در دنيايي که امروزدر آن زندگي مي‌کنيم اما اين دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمي‌رسانند.

لزلو بارابسي، يکي از متخصصان پيشرو، دانشمند شبکه و نويسنده‌اي است که متوجه اين فاصله ميان سخت‌کوشي و موفقيت شده است و در کتاب فرمول براي مخاطب آشکار مي‌کند که موفقيت درواقع چيست؛ موفقيت مجموعه‌اي است از اتفاقاتي است که بر اساس افکار اطرافيان و حس تحسين آن‌ها نسبت به شما شکل مي‌گيرند.

کيست که خواهان موفقيت نباشد؟! آن‌هم زماني که در يک فرمول ساده و آماده جلوي‌مان است؟! بارابسي فيزيکداني است که به دانش شبکه روي آورده و تصميم گرفته تا موفقيت را موردمطالعه و موشکافي قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشي و موسيقي‌دان موفق را بررسي کرده تا بيايد که آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقيت رسيده‌اند. اين بررسي‌ها به ? قانون موفقيت انجاميد:‌

  1. عملکرد به موفقيت مي‌انجامد؛ اما زماني که نشود عملکرد را سنجيد، اين شبکه‌ها هستند که شما را به موفقيت مي‌رسانند. ديگر اهميتي ندارد که شما چه ميدانيد، اينکه چه کسي را مي‌شناسيد، يا بهتر بگويم، چه کسي شما را مي‌شناسد مهم است. اين شماييد که کار بزرگي مي‌کنيد اما مفيد خواهد بود اگر افرادي که پيش از شما کار بزرگي انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالي هستيد.
  2.  عملکرد حد و اندازه‌اي دارد اما موفقيت بي‌حدومرز است. سرعت شما در دويدن محدوديتي دارد؛ ميزان کيفيت کالاي شما سرحدي دارد؛ اما پولي که مي‌توانيد به جيب بزنيد و يا تعداد افرادي که مي‌توانيد بر آن‌ها تأثيرگذار باشيد سقفي ندارد.
  3. موفقيت‌هاي پيشين ‍‍‍ضربدر شايستگي مساوي است با موفقيت‌هاي بعدي؛ موفقيت‌ها و کاميابي‌هاي گذشته در رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر مفيد خواهند بود، به‌خصوص اگر کسي شما را به آن‌ها بشناسد. در حقيقت کاميابي‌هاي گذشته به شما کمک خواهند کرد که واقعاً عالي باشيد؛ پس اگر کسي شما را نمي‌شناسد، خود را افرادي وصل کنيد که شهرتي دارند. مردم به حرف کساني که مي‌شناسند توجه مي‌کنند، حتي اگر اين کار چندان عقلاني نباشد.
  4. موفقيت جمعي نيازمند تنوع و تعادل تمام اعضاي گروه است و بااين‌حال در آخر تمام اعتبار و امتياز گروه به يک نفر تعلق مي‌گيرد؛ اين پديده را در ورزش بيشتر شاهد هستيم. در مدرسه دقيقاً برعکس اين موضوع اتفاق مي‌افتد؛ آنجا يک نفر تمام ‌کار را انجام مي‌دهد و موفقيت نصيب تمام افراد گروه مي‌شود.
  5. موفقيت در هر زمان با ثابت‌قدمي حاصل مي‌شود. هيچ‌گاه دير نيست. شما درست نمي‌دانيد کدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجاميد پس نااميد نشويد و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌داريد.

فرمول رسيدن به موفقيت همين است! عالي باشيد، کار بزرگي انجام دهيد، با افرادي که با شما متفاوت‌اند يا از شما بهترند در ارتباط باشيد، به تلاشتان ادامه دهيد و تسليم نشويد. اين هم راهي علمي.

در کتاب فرمول، بارابسي تأکيد مي‌کند که جايگاه و احترام اجتماعي بايستي با ترکيب عمل و به رسميت شناخته شدن همراه شود؛ اين مسئله در دستيابي به موفقيت ضروري است. بارابسي کلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاريخي را اهرمي قرار داده تا به‌وسيله‌ي آن قوانين نانوشته‌ي موفقيت را برملا کند و به اين پرسش بپردازد که چه کسي به‌راستي از ديگران پيشي مي‌گيرد و چرا؛ وي هم‌چنين به معرفي ?? قانون حاکم بر موفقيت مي‌پردازد و به مخاطب خود مي‌آموزد که چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده کند را در دنياي امروزي مي‌آموزد.

کتاب فرمول با ترجمه‌ي حامد رحمانيان و از  نشر نوين منتشر شده است.

مشاهده و خريد کتاب : https://www.cavack.com/Item/35327

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فرمول, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:40

چاپ بنر يک فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

 

چاپ فلکسي

     فلکسي يا فلکس سازه اي است که در تابلو هاي سر درمغازه ها، مراکز خريد، تابلوهاي عابر پياده، برخي ازبيلبوردها و به طور خلاصه براي تابلوهايي که لامپ مهتابي دارند استفاده مي شود. فلکسي نور را از خود عبور مي دهد درحاليکه بنر اين قابليت را ندارد و بايستي ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دليل وجود لامپ مهتابي در فلکسي معمولا کمي تيره تر چاپ مي شود.

قيمت چاپ بنر

     قيمت چاپ بنر يا قيمت چاپ فلکسي بستگي به متريال مصرفي دارد . زيرا کره اي بودن يا چيني بودن متريال در قيمت نهايي تاثيرگذار است. جهت بررسي وتخمين قيمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بايستي از راهنمايي هاي متخصصين اين امر استفاده کرد

 تفاوتهاي بين بنر و با فلکس

     يکي از تفاوتهاي بين بنر و يا پوستر با فلکس امکان قرار دادن پوستر و بنر درهر جايي مي باشد درحاليکه فلکس تنها براي يک مکان خاص تعبيه مي شود مثلا سر در مغازه. هزينه طراحي و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن نيز از ديگر مزاياي بنر است.

بنر و فلکس و کاربرد هاي آن

     بنر براي بيلبورد هاو فلکس براي تابلو مراکز فروش مناسب مي باشد. بنر در اماکن مذهبي و اتحاديه هاي صنفي و انواع کسب و کار استفاده مي شود.

بنر و فلکس و لمپوست بنر

     لمپوست بنر سازه اي تبليغاتي است که از ميله‌هاي مستطيلي در ابعاد يک متر درسه متر تشکيل شده است که اين ميله ها در محل مورد نظر نصب مي شوند و از آنها جهت نمايش بنر استفاده مي شود. اين سازه، سازه اي جديد و مدرن جهت تبليغات مي باشد که ازمزاياي آن مي توان امکان اجراي تبليغات درابعاد مختلف را نام برد. يکي ازمزاياي ديگر لمپوست بنرها هزينه کمتر نسبت به ساير سازه هاي تبليغاتي مي باشد. از لمپوست بنرها مي توان در دانشگاه ها و ادارات، مراکز فرهنگي ورزشي و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده کرد.

شيوه ي چاپ بنر و فلکسي

     در چاپ بنر و فلکسي از چاپ اکوسالونت يا سالونت استفاده مي شود که چاپ سالونت ارزانتر بوده ولي چاپ اکوسالونت نوع جديدي از چاپ بنر است که کيفيت بالاتر و بي خطر بودن از خصوصيات آن است.

     بنر در تبليغات محيطي بسيار تاثيرگزار بوده و استفاده زيادي در تبليغات پيدا کرده است. در واقع بنر را پوستري تبليغاتي مي توان فرض کرد که در سايزهاي بزرگتر مورد مصرف قرار مي گيرد. بنر را از بيلبوردها گرفته تا درنمايشگاههاي مختلف بسته به نوع مصرف استفاده مي کنند. چاپ بنر نيازمند تخصص است و هر مرکز چاپ بنر را نمي توان به عنوان مرکز مطلوب براي چاپ درنظر گرفت. بنر جنس هاي مختلفي دارد ، بنر بسته به نياز وکاربري انواع مختلفي دارد بنابراين بايستي مشتري با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نمايد.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : چاپ,بنر,یک,فن,تخصصی,و,نیازمند,مهارت,و,شناخت,تخصصی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:47

انواع حفاظ درب آکاردئوني

آشنايي با حفاظ درب آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد .

بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند.

بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

شرايط درب آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب درب آکاردئوني

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
·
ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
·
شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد درب آکاردئوني چيست؟

درب آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

قفل درب هاي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي درب آکاردئوني خود استفاده کنيد .

ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

درب آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

?? دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
?? درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.
?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.
?? پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
?? زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

درب آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد .

که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

نصب درب آکاردئوني و نکات آن

در نهايت مي توان گفت که نصب گارد آهني کاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد.

اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.
جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است .

که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينکه درب آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

حفاظ آکاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آکاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا کرده ايد

و مي دانيد که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يک سري نکات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا که اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آکاردئوني دارند که شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آکاردئوني در بازار مشاهده کرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني نمود پيدا کند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذکر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آکاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آکاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درک درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ آکاردئوني

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آکاردئوني بايستي به يک سري نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آکاردئوني

در پايان کار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يک از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آکاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

اين عوامل مختلف که موجب تغيير در قيمت حفاظ آکاردئوني مي گردند، مي توانند شامل موارد زير باشند:

?- جنس حفاظ آکاردئوني

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آکاردئوني مطمئن تر و مستحکم تر باشد،

امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده

را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آکاردئوني مطمئن تر مي سازد.

بنابراين نبايستي در همان وهله نخست قيمت حفاظ آکاردئوني پايين و ارزان قيمت ما

را بفريبد و بدون هيچ گونه فکر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آکاردئوني ارزان قيمت زد؛

بلکه بايستي جنس آن را مدنظر قرار داد چرا که برخي از توليدکنندگان هستند

که براي جلب مشتري از جنس آهن هاي دست دوم و نامرغوب با قيمت پايين استفاده مي کنند

تا با قيمت حفاظ آکاردئوني ارزان بازار را به سمت و سوي خود بکشانند.

بنابراين مشتري حاذق و تيزفهم کسي است که جنس حفاظ آکاردئوني

مرغوب را از نامرغوب به خوبي تشخيص داده تا خريدي مطمئن در پيش داشته باشد.

?- انواع و طرح هاي مختلف حفاظ آکاردئوني

قيمت حفاظ آکاردئوني تا حد بسيار زيادي تحت تأثير مدل ها و طرح ها

و نيز انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که امروزه شما مي توانيد

هر يک از مدل ها و طرح هاي مدنظر خود را خريداري نماييد. طبيعتا هر مدل

و نوعي از درب هاي آکاردئوني موجود در بازار در قالب قيمت هاي متفاوتي

عرضه مي گردند که توجه به نوع آن در قيمت گذاري بسيار حائز اهميت مي باشد.

در اين خصوص در ادامه بيشتر سخن به ميان خواهيم آورد.

?- تنوع رنگ

رنگ هاي متفاوت و متنوع درب هاي آکاردئوني نيز تا حد بسيار زيادي در قيمت گذاري

آن ها دخيل مي باشد و مي توان هر رنگي را بر حسب سليقه خود انتخاب نموده

و پيش از خريد به تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني در قالب رنگ بندي هاي آن نيز توجه کرد.

هر چند که ممکن است اين تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت قيمت حفاظ آکاردئوني

?- متراژ حفاظ آکاردئوني

متراژ و ميزان طول و عرض حفاظ آکاردئوني يکي از مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني بسيار موثر مي باشد. به اين صورت که حفاظ آکاردئوني

از جنس آهن مي باشد تا با خاصيت مستحکم بودن خود سد مستحکم و مقاومي

در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمي باشد و از آنجا که قيمت آهن

بسيار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آکاردئوني، قيمت آن ها

نيز با يکديگر کاملا متفاوت مي باشد. چرا که برخي از منازل مسکوني در ارتفاع کمتر و برخي بيشتر هستند.

بنابراين براي به دست آوردن فرمولي دقيق و منسجم براي قيمت حفاظ آکاردئوني،

ارتفاع درب را در عرض آن و نيز قيمت هر متر مربع ضرب نموده تا

حاصل ضرب را به عنوان قيمت حفاظ آکاردئوني بدست آوريم.

بنابراين هر چقدر حفاظ آکاردئوني عريض تر و مرتفع تر باشد، در قيمت آن تأثيري مستقيم خواهد گذاشت.

?- تراکم حفاظ آکاردئوني

تراکم يا شلوغي و خلوتي حفاظ آکاردئوني نيز از ديگر مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير بسزايي خواهد گذاشت.

به اين صورت که هر چقدر تراکم و ميزان شلوغي درب مورد نظر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت حفاظ آکاردئوني را بالاتر برده و در عين حال امنيت بيشتري را نيز به همراه خواهد داشت.

خلوتي و تراکم پايين حفاظ آکاردئوني نيز علاوه بر پايين آوردن امنيت آن ها در قالب قيمت هاي ارزانتري نيز عرضه مي شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني

 

انواع حفاظ هاي آکاردئوني

همانطور که يادآور گشتيم يکي از مواردي که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير مستقيمي دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين مدل هاي مختلف اشاره اي گذرا داشته باشيم. انواع و اقسام درب هاي آکاردئوني را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

?- حفاظ آکاردئوني ساده

طبيعتا ارزان قيمت ترين حفاظ آکاردئوني، مدل ساده و بي آلايش آن است که مناسب افراد کم بضاعتي است که وسع مالي چندان مناسبي ندارند.

?- حفاظ آکاردئوني دو جداره

در توليد و ساخت اين نوع درب ها از تسمه هاي ايستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئوني به صورت دو لايه متصل به هم از طريق جوشکاري استفاده شده است که بسيار ايمن و مطمئن تر مي باشند.

?- سه لوزي

حفاظ آکاردئوني سه لوزي نيز يکي از متداول ترين انواع درب هاي آکاردئوني محسوب مي شود که بر حسب تعداد گل ها قيمت حفاظ آکاردئوني متفاوت مي باشد.

?- حفاظ آکاردئوني دوبل

?- ايتاليايي

?- حفاظ آکاردئوني سفارشي

شما مي توانيد هر نوع مدل و طرحي که در ذهن خود داريد را به مسئولين و توليدکنندگان درب هاي آکاردئوني سفارش دهيد که مسلما قيمت اين نوع درب هاي سفارشي بر حسب عوامل نامبرده شده در اين مطلب کاملا متفاوت از يکديگر مي باشند.

درب آکاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاکنون به فکر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد

و تنها يک درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود

و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است

از همين الان به فکر راه چاره اي بوده و با درب آکاردئوني مي توانيد

تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت که امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي

ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسکوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محکم در برابر سارقين و افراد

مزاحم قرار مي گيرد که با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود

براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنيد

و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون کوچکترين استرسي بر بالين بگذاريد.

در همين راستا حفاظ آکاردئون حفاظ سازه با بيش از ?? سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد

تا با توليد درب آکاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد.

بنابراين در صورتي که قصد خريد اين حفاظ آهني مستحکم را داريد،

مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد.

در ادامه در خصوص حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان يکي از

توليدکنندگان درب آکاردئوني و حفاظ آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسکوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به عنوان توليدکننده حفاظ آهني

شرکت حفاظ سازه

کليه کساني که قصد خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را دارند،

مي توانند پيش از خريد براي حصول اطمينان خود از خريدي شايسته و قابل اعتماد نسبت

به اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني تحقيق کرده تا با خيالي آسوده،

حفاظ آکاردئون حفاظ سازه را خريداري نموده و با نصب و اجراي آن روي درب ورودي

چوبي منزل خويش امنيت و آسايش را در منزل شخصي خويش برقرار سازند.

ما در اينجا براي آشنايي بيشتر شما با حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به ارائه برخي از توضيحات

در خصوص اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني مي پردازيم تا در صورت خريد،

با ديدي باز و با خيالي آسوده خريد خود را صورت بخشيد. پس ادامه مطلب را از دست ندهيد.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

در صورت خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شرکت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

  1. ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه کادري مجرب در گروه حفاظ سازه
  2. استحکام فوق العاده بالاي درب آکاردئوني و نيز پرچ هاي آن
  3. بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته کردن درب
  4. قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شرکت معتبر
  5. حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در کوتاهترين زمان ممکن
  6. امکان بهره مندي از درب هاي تک جداره و دوجداره
  7. امکان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
  8. بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امکانات و قابليت هايي که با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در کمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين کار تماس با مسئولين فروش حفاظ آکاردئون حفاظ سازه است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آکاردئون حفاظ سازه

کار را به کاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يک کلام ايمني کار را به حفاظ سازه بسپاريد تا با توليد درب هاي آکاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محکمي در برابر سارقين پديد آوريد.

درب آکاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شرکت حفاظ سازه

شرکت حفاظ سازه در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح کشور افتخار اين را دارد که براي نخستين

بار درب آکاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آکاردئوني دوجداره

توسط توليدکنندگان شرکت حفاظ سازه به اين صورت ساخته و طراحي شده است

که داراي ? خم پرس جوش مي باشد که همين امر سبب استحکام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تکاني هم ندارند که اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آکاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحکم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اکثر خانه هاي امروزي مستحکم سازد.
بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آکاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشکلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

که ممکن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور کلي بر هم زند.

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,درب,آکاردئونی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 165 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:27

انتخاب بهترين تالارهاي تهران براي عروسي

 

در شهر تهران تالارهاي زيادي براي برگزاري مراسم عروسي وجود دارند. تالارهاي تهران با توجه به موقعيتي که دارند، داراي هزينه هاي مختلفي هستند. انتخاب تالار را بايد بر اساس تعداد مهمانان انجام داد. براي انتخاب بهترين تالارهاي تهران مي توانيد به سايت مراجعه کرده و تالار مورد نظر خود را پيدا کنيد. انتخاب تالار از روي سايت کمک مي کند تا در وقت خود صرفه جويي کنيد.

انتخاب تالار براي عروسي

سال هاست که جشن عروسي در تالارها برگزار مي شود. براي اينکه جشن عروسي باشکوه و منظم برگزار شود، به يک برنامه ريزي دقيق نياز است. انتخاب تالار مناسب يکي از موارد مهم براي برگزاري جشن عروسي است. هنگام انتخاب مکان براي عروسي دو گزينه پيش روي عروس و داماد است. گزينه اول اينکه مي خواهند مراسم را در تالارها يا سالن هاي عروسي برگزار کنند و مورد دوم اينکه قصد دارند جشن عروسي را در باغ تالار برگزار کنند. برگزاري عروسي در هر کدام از اين گزينه داراي ويژگي هايي خواهد بود. در اين مقاله مي خواهيم به برگزاري عروسي در تالارهاي تهران بپردازيم.

pkcs_m1.jpg

موقعيت مکاني تالار

براي برگزاري عروسي در تالارهاي تهران لازم است که ابتدا ليست مهمانان عروسي را تهيه کرد. همچنين براي مهمانان رزروي نيز بايد ليستي تهيه شود. يکي از موضوعات مهم در انتخاب تالار موقعيت مکاني آن است. محل برگزاري مراسم عروسي بايد سر راست و براي مهمانان در دسترس باشد. اگر موقعيت مکاني تالار دور افتاده و پرت يا شلوغ و پر ترافيک باشد، اين موضوع موجب آشفتگي و ايجاد تنش در مهمانان مي شود. براي مراسم هايي که دو مکان دارند نيز بهتر است که نزديک به هم انتخاب شوند.

وسعت تالارهاي تهران

يکي ديگر از موضوعاتي که هنگام انتخاب تالارهاي تهران براي عروسي بايد به آن توجه شود، وسعت سالن مراسم عروسي است. اين وسعت با تعداد مهمانان دعوت شده رابطه مستقيمي خواهد داشت. در صورتي که تعداد مهمانان کم باشد، بهتر است که سالن هاي بزرگ انتخاب نشوند. زيرا موجب پراکندگي مهمانان شده و اين موضوع مراسم عروسي را سرد و خلوت نشان خواهد داد.  اگر تعداد مهمانان دعوت شده به عروسي زياد باشد، انتخاب سالن يا تالارهاي کوچک مناسب نيست. بنابراين نياز است بر اساس ليست نهايي و تعداد مهمانان وسعت سالن يا تالار برگزاري مراسم عروسي انتخاب شود.

 

هزينه و قيمت تالارهاي تهران

در مقطع عروسي انتخاب و رزرو تالار از تصميمات بسيار مهم به شمار مي آيد. برخي از زوجين با هزينه هاي اضافي براي عروسي مخالف هستند و عروسي خود را با هزينه کمتر برگزار مي کنند و براي انتخاب تالار به سراغ تالارهايي با قيمت ارزان مي روند. در مقابل برخي از زوجين به مراسم مجلل علاقه دارند و تالارهاي شيک و مجلل را انتخاب مي کنند. تالارهاي تهران با توجه به امکانات و خدماتي که ارائه مي دهند داراي قيمت هاي متفاوتي هستند. در هزينه تالارها عوامل گوناگوني دخيل هستند که از جمله آن ها مي توان ظرفيت تالار، مناسبت هاي خاص، خدماتي که تالار ارائه مي دهد را نام برد. معمولا در روزهاي آخر هفته چون تقاضا براي رزرو زياد است، قيمت تالارها بيشتر خواهد بود. در شهر تهران با توجه به موقعيت مکاني تالارها داراي قيمت هاي مختلفي هستند و معمولا محاسبه قيمت تالارهاي تهران بر اساس موقعيت آن صورت مي گيرد.

در مناطق بکر تهران معمولا هزينه تالارهاي شيک و مجلل بالا خواهد بود. در اعياد و مناسبت هاي خاص يا روزهاي آخر هفته ممکن است که برخي از تالارهاي تهران از افراد هزينه ورودي بگيرند و براي بقيه روزها هزينه ورودي رايگان باشد. براي تالارهاي مختلف اين هزينه ورودي متفاوت خواهد بود. در تالارهايي که دسترسي خوبي دارند، معمولا هزينه ورودي از افراد دريافت خواهد شد چون براي رزرو با تقاضاي بيشتري مواجه هستند.

 

انتخاب اينترنتي تالار عروسي

پيدا کردن يک تالار مناسب از ميان تالارهاي تهران کار سختي است. براي برگزاري مراسم عروسي مي توان به راحتي تالارها و باغ تالارهاي تهران و يا تالارهاي کرج را در سايت بياتوعروسي مشاهده کرده و يکي از آن ها را انتخاب نمود. در برخي از سايت ها مي توان ليستي از تالارها را به همراه هزينه و خدمات و امکانات آن ها مشاهده کرد. بنابراين زوجين با ورود به اين سايت ها مي توانند به راحتي يکي از تالارهاي تهران را براي مراسم عروسي خود انتخاب کنند. يکي از ويژگي هاي بسيار خوبي که اين سايت دارند، مشاوره انتخاب تالار مي باشد. با دريافت مشاوره انتخاب تالار زوجين به راحتي مي توانند تالار مناسب را پيدا کنند. همچنين در اين سايت ها امکانات ديگري مانند تخفيف مربوط به تالار و مقالات مربوط به تالار ارائه مي شود. وجود اين سايت ها موجب شده که هر فردي با هر سليقه اي به راحتي بتواند تالاري را که در نظر دارد، براي برگزاري مراسم عروسي انتخاب کند. در اين سايت ها امکان بررسي کردن تالارهاي اقتصادي و ارزان و تالارهاي باشکوه و گران قيمت وجود دارد و از اين نظر در زمان انتخاب تالار صرفه جويي خواهد شد. به ويژه براي افرادي که در تهران ساکن هستند، با انتخاب تالار مورد نظر خود از طريق وب سايت هاي معتبر، ديگر زمان خود را در ترافيک هدر نخواهند داد.

ويژگي هاي يک تالار خوب

از جمله ويژگي هايي که يک تالار خوب دارد مي توان به پارکينگ مناسب، ورودي زيبا، دسترسي آسان در سطح شهر، چيدمان مناسب ميز و صندلي ها و زيبا بودن مدل آن ها، زيبايي و لوکس بودن فضاي سالن، ظرفيت مناسب و کافي و همچنين ديزاين مدرن و به روز تالار اشاره کرد. اگر مي خواهيد مراسم عروسي خود را در بهترين و لوکس ترين تالار تهران برگزار کنيد، لازم است که تمام ويژگي هاي تالار را بررسي کرده و سپس گزينه مناسب را انتخاب کنيد.

انتخاب آتليه عروسي: از ديگر مواردي که برخي تالارهاي عروسي وجود دارد، آتليه کودک و عروسي است. براي ثبت لحظات عروسي لازم است که دوربين هاي عکاسي و فيلم برداري حرفه اي وجود داشته باشند. برخي از تالارها با وجود آتليه مي توانند  ثبت عکس و ضبط فيلم هاي عروسي را انجام دهند.

 

انتخاب گروه موزيک و دي جي: از جمله موارد مهم براي برگزاري مراسم عروسي با شکوه و مجلل انتخاب گروه موزيک است تا موجب سرگرمي مراسم به نحو شايسته اي باشد.  دي جي و گروه موزيک وظيفه دارد تا مجلس را گرم کردن و سرگرمي مهمانان و همچنين پايکوبي را به بهترين شکل انجام داد. برخي از تالارها داراي گروه هاي موزيک هستند و در اين گروه ها ويژگي هايي مانند نوازنده هاي حرفه اي، خواننده ها و سازهاي زنده وجود دارند.

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,بهترین,تالارهای,تهران,برای,عروسی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:41

شيشه اسپايدر ساختمان و چاهک آسانسور

نماي شيشه اي اسپايدر ساختمان به نوعي از نماهاي مدرن شيشه اي  گفته مي شود که در آن شيشه بوسيله اتصالات و يراق آلات اسپايدر به سازه متصل مي گردد. يکي از معمول‌ترين و بهترين نوع شيشه‌هاي بدون فريم، شيشه اسپايدر است. اسپايدر (Spider)  به معناي عنکبوت مي‌باشد و به دليل اينکه اين شيشه ساختاري عنکبوت شکل دارد و شيشه اسپايدر بر محورها و يراق‌ها به‌ صورت شبکه‌اي ، نصب مي‌گردند، اين نام براي شيشه اسپايدر انتخاب‌شده است. البته يراق آلات اسپايدر استفاده شده در نصب شيشه اسپايدر نيز حالت عنکبوتي و شبکه اي دارد و دليل ديگري بر اين نامگذاري است.

کاربردهاي نماي شيشه اي اسپايدر

کاربرد اصلي نماي اسپايدر در ساختمان ها و برج هاي تجاري و اداري و همچنين در طراحي چاله و چاهک شيشه اي آسانسور مي‌باشد هر چند در برخي از ساختمان هاي مسکوني نيز از نما اسپايدر استفاده مي‌شود. نماي اسپايدر داراي سيستم متنوع ساختار سازه اي از سيستم سازه هاي فلزي ، کابلي و شيشه اي مي باشد که با توجه به کاربري ساختمان، بارگذاري و هزينه از هر يک از آنها استفاده مي شود. استفاده از هرنوع ساختار شيشه در اين نما بلامانع بوده که با توجه به شرايط محيطي و کاربري نما تعيين مي گردد. وقتي مي‌خواهيد دهنه‌هاي بزرگ مغازه ويا فروشگاه خود را به‌وسيله سازه‌هاي شيشه اي با ابعاد بزرگ پوشش دهيد و در آن سازه‌ي آهني و آهن‌کشي نداشته باشيد مطمئناً بهترين گزينه نماي شيشه اسپايدر است.

شيشه هاي مورد استفاده در نماي شيشه اي اسپايدر

شيشه‌هايي که در نما هاي اسپايدر مورد استفاده قرار ميگيرد اصولا بايد به‌ صورت شيشه لمينت و يا به‌ صورت شيشه سکوريت با ضخامت حداقل 10 ميل باشد. اجراي نماي ساختمان با شيشه اسپايدر سکوريت کم هزينه تر از شيشه اسپايدر لمينت ميباشد.

نصب و اجراي نماي شيشه اي اسپايدر و شيشه چاهک آسانسور

به‌جرات مي‌توان گفت نصب شيشه اسپايدر و چاهک آسانسور يکي از پيچيده‌ترين کارهاي نصب در ساختمان سازي و سازه‌ها مي‌باشد. محاسبه دقيق به همراه اجرا ي دقيق و بي نقص، با استفاده از شيشه اسپايدر، مي‌بايست باهم انجام‌ شود و کوچکترين تختلافي در محاسبات وجود نداشته باشد چرا که اختلاف محاسبه ميلي‌متري به دليل ساختار شبکه‌اي به کيفيت کار آسيب جدي ‌وارد ميکند. اندازه‌گيري دقيق قبل از شروع و توليد شيشه اسپايدر نيز نقش به سزايي در بهتر شدن کيفيت پروژه دارد. در شيشه اسپايدر امکان خطا در واحد ميلي‌متر نيز وجود ندارد و هر نوع محاسبه خطابه پروژه آسيب جدي مي‌زند. اين محصول از آن دسته نماهايي مي‌باشد که با سبک مدرن امروزي هماهنگي دارد و ضمن جلوه زيبايي که به ساختمان مي‌بخشد باعث فراگير شدن نور طبيعي در کل ساختمان شما مي‌شود.

نما و يا سقف شيشه اي اسپايدر براي ساختمان ها، هتل ها و برج هاي شيک و مدرن رو به گسترش است و براي اجراي پروژه نما اسپايدر نيازمند تخصص و مهارت لازم ميباشد.

شرکت آنلاين دُر با تجربه و مهارت لازم در نصب انواع شيشه اسپايدر و چاهک آسانسو آماده خدمت رساني به شماست. شرکت هاي انبوه ساز ميتوانند با ما در ارتباط باشند و از خدمات گسترده و با کيفيت ما بهره مند گردند.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

----------------------------------------------------------------------

لينک فيلم در آپارات

https://www.aparat.com/v/yz6fV

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : شیشه,اسپایدر,ساختمان,و,چاهک,آسانسور, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:26

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : عوامل,تاثیرگذار,بر,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 280 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:19

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:43

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

d633982_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

 

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : بهترین,دکتر,ارتودنسی,در,قم, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:01

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:51

نصب ارزان درب اتوماتیک 09124372935نصب درب اتوماتیک

 خدمات نصب و راه اندازی درب اتوماتیک

این درها معمولا در مناطق تجاری و صنعتی مانند؛ مرکز مراقبت های بهداشتی، مراکز خرید، آزمایشگاه های علمی و غیره. در ساختمان های تجاری، این درها برای اطمینان از اطمینان از این که درب ها در تمام زمان ها بسته می شوند استفاده می شود.

درب های اتوماتیک نیاز به برق را برای کار، بنابراین آنها باید به دقت در هر شرایط نصب شده است. اگر به دنبال نصب درب اتوماتیک هستید، پس باید نصب کننده های درب اتوماتیک مانند مینا درب Services را استخدام کنید، زیرا ما تجربه زیادی در نصب و تعمیر این درها داریم.

انواع درب های اتوماتیک ما نصب می کنیم

درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که راحتی دسترسی، بهداشت، و سبک برای دسترسی هر ساختمان فراهم می کنند. این درها با استفاده از مواد و تکنیک های مختلف بر اساس کاربرد و سطح امنیت مورد نیاز ساخته می شوند.

در خدمات مینا درب، ما ارائه می دهیم نصب، تعمیر و نگهداری برای طیف وسیعی از درب های اتوماتیک. ما متخصصان در نصب درب های اتوماتیک کشویی و در حال نوسان هستند.

nned_1.jpg

درب های اتوماتیک کشویی

درب های اتوماتیک کشویی بسیار ظریف و مدرن هستند و یک ورودی جذاب و راحت را ایجاد می کنند. این درها برای تقریبا هر سازمان و محل تجاری مناسب هستند اما اغلب در سوپر مارکت ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. دلیل استفاده از درب های کشویی در بیمارستان ها و سوپرمارکت ها این است که آنها را گسترده می کنند، برای صندلی های چرخ دار، چرخ دستی های خرید و پالت تحویل آسان است.

درب های کشویی بسیار متنوع هستند و می توانند به عنوان ساخت و ساز تک یا دو برگ استفاده شوند. این درها مناسب برای استفاده در هر دو درب داخلی و خارجی هستند. و با توجه به طراحی انعطاف پذیر، می توان آنها را به تقریبا هر نمای ساختمان ارتقاء داد. نگاهی به مزایا و تخصص درب های اتوماتیک کشویی.

90us_2.jpg

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نصب,ارزان,درب,اتوماتیک, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:25

لیزر دایود اپیلیا آراف Epilia RF Diode Laser

دستگاه لیزر دایود اپیلیا از جدیدترین تکنولوژی دایود لیزرهای حذف موهای زائد در جهان بوده که علاوه بر درمان پر مویی و حذف موهای زاید صورت و بدن دارای قابلیت اختصاصی جوانسازی همزمان پوست با تکنولوژی ترکیبی لیزر و رادیوفرکانسی بوده و دارای کاربرد بسیار وسیع و متنوعی برای حذف موهای زاید می باشد .

دستگاه لیزر دایود اپیلیا آراف با طول موج 808 نانومتراست .طول موج  این لیزر رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار میدهد و به راحتی مو را تخریب میکند.

ویژگی های سیستم لیزر دایود اپیلیا آراف Epilia RF Diode Laser  :

  • ساخت شرکت آیلودا کره جنوبی
  • سورس دستگاه ساخت شرکت دیلاس آلمان
  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران
  • هندپیس بسیار سبک
  • دارای کریستالی از جنس یاقوت سفید
  • مجهز به سیستم کولینگ قوی جهت کاهش درد و بدون ریسک سوختگی
  • سیستم نرم افزاری بسیار قوی  جهت درمان تمام تیپهای پوستی و انواع موها حتی نازک و کرکی
  • لنز کالیمیت جهت دستیابی به منبع انرژی مداوم و یکنواخت و کاهش درد
  • سرعت بالا تا 10 هرتز
  • سیستم اتوماتیک تشخیص تماس هندپیس با پوست
  • مجهز به سیستم رادیو فرکانسی جهت افزایش جوابدهی

کاربردهای لیزر دایود اپیلیا آراف Epilia RF Diode Laser  :

  • ازبین بردن انواع موها حتی موهای نازک و کرکی
  • قابل استفاده در تمامی تیپهای پوستی حتی پوستهای تیره
  • جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک

مزیت نسبت به سیستمهای مشابه دیگر :

به خاطر داشتن سیستم نرم ازار قوی و قابلیت تنظیم کلیه پارامترها روی دستگاه و پروتکل مطابق با تیپهای پوستی ایرانیها قابلیت درمان تمام تیپهای پوستی وانواع موها   حتی نازک وکرکی را دارد.

دستگاه لیزر دایود اپیلیا آراف دارای مد بدون درد جهت درمان بیماران حساس به درد میباشد.و همچنین به خاطر داشتن کولینگ بسیار قوی در بین دایودها به دستگاه بدون درد معروف است.

این دستگاه با داشتن سیستم رادیوفرکانسی علاوه بر جوابدهی بالا ریسک سوختگی را به حداقل رسانده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishrotebpersia.com

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : لیزر,دایود,اپیلیا,آراف,Epilia,RF,Diode,Laser, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 174 تاريخ : جمعه 9 فروردين 1398 ساعت: 19:14

لینک دوستان

خبرنامه